Ciència-Ficció a la UPC
2018-04-27
Revista digital miNatura, 160
2018-04-17
Vols veure el teu text a la revista "Catarsi"?
Número 5 del fanzine del Taller de la TerBi
Sci·Fdi: Revista de ciencia ficción
2018-04-11
Convocatòria per l'antologia Visiones 2018
2018-02-14
Premi Juli Verne de Relats de Ciència-ficció i Fantasia
2018-01-22
Nou número de la revista "Brumal. Revista de investigación sobre lo Fantástico"
2017-09-05
Nova convocatòria del Premi de Ciència-Ficció Manuel de Pedrolo
Petició d'articles de la revista MaMuT
La revista MaMuT: Genealogía de la ciencia ficción y lo fantástico en las artes sol·licita relats per aparèixer en el seu proper número.
La convocatòria és oberta fins el dia 15 de juliol. El tema dels relats és la ficció especulativa de resistència ambiental.
Revista MaMuT
Revista digital miNatura, 160
La revista digital miNatura és una publicació sense ànim de lucre, especialitzada en el conte breu de gènere fantástic, ciència-ficció i terror.
El seu  número 160 és un especial dedicat a "El Ministerio del Tiempo". Es pot descarregar de forma gratuïta en castellà i anglès.
Font: Revista digital miNatura
Recomanar aquesta novetatRecomanar Tornar a l'inici
Vols veure el teu text a la revista "Catarsi"?
La SCCFF fa una crida per publicar contes, articles, assaigs, poemes, còmics... a la seva revista Catarsi. Els treballs han de tenir, com a màxim, unes 6.000 paraules.
Font: Revista Catarsi
Número 5 del fanzine del Taller de la TerBi
Ja es pot descarregar, de manera gratuïta, el número 5 del fanzine de la TerBi, dedicat a les paradoxes temporals.
Font: Novedades TerBi
Sci·Fdi: Revista de ciencia ficción
El número 19 de la revista Sci.Fdi (març del 2018), publicada per la Facultad de Informática de la Universidad Complutense de Madrid, ret homenatge a l'escriptora Ursula K. Le Guin. La revista es pot descarregar en format PDF.
Font: Sci·Fdi: Revista de ciencia ficción
Convocatòria per l'antologia Visiones 2018
L' AEFCFT (Asociación de Fantasía, Ciencia Ficción y Terror) demana relats originals per la publicació de l'antologia Visiones 2018.
L'eix temàtic d'aquesta edició és el "Transhumanisme". La data límit de recepció de relats és el 15 de juny del 2018.
Font: AEFCFT
Consulta les bases completes
Premi Juli Verne de Relats de Ciència-ficció i Fantasia
El Cercle de les Arts i de les Lletres de les Valls d'Andorra, convoca el premi Juli Verne per obres escrites en català emmarcades dins el gènere de la ciència-ficció o fantasia. L’import del premi, dotat pel Grup Maestre, és de 2.000 €
Termini de presentació dels originals: 15 de setembre del 2018
Font: Cificat.cat
Bases de la convocatòria
Recomanar aquesta novetatRecomanar Tornar a l'inici
Nou número de la revista "Brumal. Revista de investigación sobre lo Fantástico"
Ha aparegut el número 2 del volum V (tardor 2017), un número monogràfic que porta per títol "The Fantastic and the Urban".
La revista, editada pel Grupo de Estudios sobre lo Fantástico, de la Universitat Autònoma de Barcelona, es pot llegir i descarregar a text complet, de manera gratuïta.
Font: Brumal
Nova convocatòria del Premi de Ciència-Ficció Manuel de Pedrolo
El premi, per obres de ciència-ficció en llengua catalana, el convoquen la Direcció de Cultura de l’Ajuntament de Mataró, la Societat Catalana de Ciència-Ficció i Fantasia i la Xarxa de Biblioteques de Mataró. L’obra guanyadora es publicarà a la col·lecció de Ciència-Ficció de Pagès Editors i rebrà 3.000 €.
Data límit de presentació: 25 de maig del 2018
Font: Ajuntament de Mataró
Bases del concurs
Recomanar aquesta novetatRecomanar Tornar a l'inici
© Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech. Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius.
webmaster.BRGF@upc.edu
Biblioteca Rector Gabriel Ferraté